Tel : (0252) 214 86 84     e-posta : [email protected]

MENTEŞE BELEDİYESİ, YAŞLI DOSTU KENT HEDEFİYLE EKOLOJİK GERONTOLOJİ ETKİNLİĞİ DÜZENLEDİ

EGET
MENTEŞE BELEDİYESİ, YAŞLI DOSTU KENT HEDEFİYLE EKOLOJİK GERONTOLOJİ ETKİNLİĞİ DÜZENLEDİ

Muğla Sıcak Haber / 12.12.2025

Haberi okumak için : https://www.muglasicakhaber.com.tr

Menteşe Belediyesi, 'yaşlı dostu ve sürdürülebilir bir kent' oluşturma amacıyla Ekolojik Gerontoloji ve Yaşlanma Etkinliği’ne ev sahipliği yaptı.

ETKİNLİKTE ÇEŞİTLİ KONULAR ELE ALINDI

Türkan Saylan Çağdaş Yaşam Merkezi’nde gerçekleştirilen etkinlikte, yaşlanma süreci ve kent yaşamının bu sürece adaptasyonu çok boyutlu olarak tartışıldı. Uygulamalı Gerontoloji Yaklaşımları, Demans Hastalıkları ve Sağlıklı Beslenme, Yaşam Boyu Hukuk ve Yaşlı Hakları gibi konular farklı disiplinlerden uzmanlar tarafından ele alındı.

BAŞKAN KÖKSAL ARAS'TAN ÖNEMLİ AÇIKLAMALAR

Etkinlikte konuşan Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras, yaşlanma sürecinin kaçınılmaz olduğunu vurgulayarak, kent yönetimlerinin bu süreçteki sorumluluklarına dikkat çekti. Başkan Köksal Aras, yaşlı bireylerin ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak, kentteki tüm bireylerin ulaşılabilirliğini artırmak için çalışmalar yapacaklarını belirtti.